Мектепке дейінгі мекеме басшысы
Джусупова Гульбакыт Унгарбаевна.
|
Руководитель дошкольного учреждения:
Джусупова Гульбакыт Унгарбаевна.
|
Мектепке дейінгі мекеменің негізгі сипаттамалары:
Нұр-Сұлтан қаласы, білім басқармасының №14 "Ақбөпе" балабақшасы
МКҚК, Балабақша: Сарыарқа ауданы, Мәскеу көшесі, 29/4 орналасқан
Телефондар: 39-37-49; 39- 36-97 1973 жылы пайдалануға берілді.
2 қабатты ғимарат, екі корпустан тұрады. Жобалық қуаты 280 орын, 12 топ жұмыс істейді.
|
Основные характеристики дошкольного учреждения:
ГККП Ясли – сад №14 «Ақбөпе» корпус №1 Управления образования г. Нур-Султан.
Детский сад расположен по адресу ул.Московская 29/4, район Сарыарка.
Телефоны: 39-37-49; 39- 36-97
Здание введено в эксплуатацию в 1973 году. Здание 2- х этажное, состоит из двух корпусов. Проектная мощность 280 мест, функционирует 12 групп.
|
Оның ішінде:
3 топ -мемлекеттік тілде; 9 топ - орыс тілінде оқытып тәрбиелейді. Олардың ішінде 1 топ коррекциялық топ. Балаларға мемлекеттік тілді оқыту II кіші топтан басталады. Ағылшын тілін үйрету- 5 жастан басталады.
Балабақшаның жұмыс кестесі 5 күндік, сағат 7.30 –дан – 18.00 –ге дейін.
Мекемеде қазақ тілі кабинеті, ән-күй залы, дене шынықтыру залы, медициналық кабинет, процедура кабинеті жабдықталған. Әр топтың қабылдау, ойын, жатын бөлмелері бар. Барлық топтарда арнайы дамыту орталықтары жасалған.
1 қазаннан бастап қосымша ақылы қызметтер енгізілді: кезекші топ (кешкі ассыз), вокал, сөйлеуді түзету, каратэ, хореография.
2018 жылы 15 қазан айында Астана қаласы әкімдігінің №51 «Алтын-сандық» балабақшасы Астана қаласы әкімдігінің №14 «Ақбөпе» балабақшасы МКҚК қосылу арқылы қайта құрылды.
(қосымша №1)
Кадрлық құрамы:
Балалармен оқу-тәрбие қызметін педагогтардың шығармашылық ұжымы жүзеге асырады. Педагогтар саны: 23
(Қосымша №2)
2019 жылға қаржыландыру: МБ-187.682.740 тенге
|
Из них:
3-группы с государственным языком обучения, 9- групп с русским языком обучения. Из них 1 (одна) коррекционная группа (ЗПР). Обучение государственному языку начинается со второй младшей группы. Обучение английскому языку с 5 лет.
Режим работы ДО - пятидневный - с 7. 30 до 18.00.
Имеются: кабинет казахского языка, медицинский кабинет, процедурный кабинет, 2 зала - музыкальный и спортивный. Каждая группа имеет групповые, спальные, приёмные комнаты. В каждой группе создана предметно - развивающая среда.
С 1 октября введены платные дополнительные услуги: дежурная группа (без ужина), вокал, коррекция речи, каратэ, хореография.
15 октября 2018 года произведена реорганизация ГККП ясли –сада № 51 «Алтын сандық» акимата города Астаны путем присоединения к ГККП ясли - саду № 14 «Ақбөпе» города Астаны.
(приложение №1)
Кадровый состав:
Учебно – воспитательную деятельность с детьми осуществляет творческий коллектив педагогов. 23 педагога.
(Приложение №2)
Финансирование на 2019 год: МБ-187.682.740 тенге
|
Оқу процессін ұйымдастыру
Бағдарламаларды іске асыру:
- Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуға арналған типтік оқу жоспары, Астана 2016 ж (№292 2016 ж 13 мамыр)
Ағымдағы бағдарламаларға арналған білім беру технологиясы:
- «Қазақ этнопедагогикасы» нұсқаулық арқылы «Қазақ этнопедагогикасы – тәрбие бастауы», А.Бадел, 2011 жыл.
- «Қауіпсіздік әліппесі»-авторлық бағдарлама «Қауіпсіздік әліппесі».
- «Сурет салғым келеді» - мектеп жасына дейінгі балаларды бейнелеу өнері мен бейнелеу іс-әрекеттерімен таныстыруға арналған авторлық бағдарлама.
- «Жол ережелері» - әдістемелік құрал «Жол ережелерін әр кімнің білуі міндетті», Көкшетау қаласы, «Келешек 2030», Гринцевич Г.В. өңдеген.
- «Мен әлемді танимын» - әдістемелік құрал арқылы «Мектеп жасына дейінгі баламен ойын-сауық әңгімелері, Көкшетау қаласы «Келешек 2030», Гринцевич Г.В. өңдеген.
- Денсаулық сақтау технологиялары.
- В.В.Воскобовичтің дамуға арналған ойындары.
|
Организация воспитательно – образовательного процесса
Реализация программ:
- Типовая учебная программа дошкольного воспитания и обучения, Астана 2016 год - Государственный общеобязательный стандарт дошкольного воспитания и обучения РК (от 13 мая 2016 года №292)
Образовательные технологии по реализуемым программам:
- «Қазақ этнопедагогикасы» через методическое пособие «Қазақ этнопедагогикасы – тәрбие бастауы», А.Бадел, 2011 год.
- «Азбука безопасности»-авторскую программу «Азбука безопасности».
- «Хочу рисовать» - авторскую программу по ознакомлению детей дошкольного возраста с произведениями изобразительного искусства и изобразительной деятельности.
- «Правила дорожные» - методическое пособие «Правила дорожные знать каждому положено», г.Кокшетау, «Келешек 2030», под редакцией Гринцевич Г.В.
- «Познаю мир» - через методическое пособие «Занимательные беседы с дошколенком, г.Кокшетау «Келешек 2030», под редакцией Гринцевич Г.В.
- Здоровьесберагающие технологии.
- Развивающие игры В.В.Воскобовича.
|
Мектепке дейінгі ұйымның мақсаты:
Мектепке дейінгі ұйымның іс-шаралардағы мұғалімдер мен ата-аналардың серіктестігі , қатынастарды ізгілендіру идеяларына негізделген, тұлғалық-белсенді көзқарасқа назар аудара отырып, жалпыадамзаттық құндылықтардың басымдығы.
|
Цель ДО:
Партнёрство педагогов и родителей в деятельности ДО, в основу которого заложены идеи гуманизации отношений, приоритет общечеловеческих ценностей с акцентом на личностно – деятельный подход.
|
Мектепке дейінгі ұйымның міндеттері:
- Отбасылық тәрбиенің озық тәжірибесін зерделеу, оны балабақша жұмысында отбасылық тәрбиенің оң тәжірибесін қолдана отырып, ата-аналардың кең тобына тарату.
- Мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу мен оқытуда ата-аналардың педагогикалық және психологиялық сауаттылығын арттыру үшін қолайлы жағдайлар жасау.
- Отбасымен ынтымақтастық саласында тәрбиешілердің білім, білік және дағды деңгейлерін жетілдіру.
- Ата-аналардың балабақша қызметіне қатысты жағдайын өзгерту.
- Мектепке дейінгі ұйымға ата-аналарды ұйымдастыру, жоспарлау және бақылау іс-шараларына белсенді қатысуға тарту.
- Мектепке дейінгі мекеме қызметінің басым бағыттары баланың жан-жақты дамыған жеке басын қалыптастыру және оның денсаулығын сақтау болып табылады.
|
Задачи ДО:
- Изучение лучшего опыта семейного воспитания, пропаганда его среди широкого круга родителей, использование в работе детского сада положительного опыта семейного воспитания.
- Создание благоприятных условий для повышения педагогической и психологической грамотности родителей в воспитании и образовании детей дошкольного возраста.
- Повышение уровня знаний, умений и навыков воспитателей в области сотрудничества с семьёй.
- Изменение позиции родителей по отношению к деятельности детского сада.
- Привлечение родителей к активному участию в организации, планировании и контроле деятельности ДО.
- Приоритетными направлениями в деятельности дошкольного учреждения является – формирование всесторонне – развитой личности ребёнка и охрана его здоровья.
|
Балабақша тәжірибесінде инновациялық технологиялар белсенді қолданылады:
В.Воскобовичтің дамуға арналға ойындары, ТРИЗ, РТВ, арттерапия, денсаулық сақтау технологиялары, ертегі терапиясы, дизайн жұмыстары, интерактивті ойындар.
|
В практике детского сада активно используются инновационные технологии:
Развивающие игры В.Воскобовича, ТРИЗ, РТВ, арттерапия, здоровьесберегающие технологии, сказкатерапия, проектная деятельность, интерактивные игры.
|
|
|